Thursday, November 4, 2021

მოგესალმებით! 

პროექტის ფარგლებში  ჩვენს სკოლაში ჩატარდა ტრენინგი „გარემო ჩვენს ირგვლივ-ბავშვის ეკოლოგიური განათლება“

ტრენინგის ორგანიზატორი: ორგანიზაცია - სსიპ ქ.ქუთაისის მე-10 საჯ.სკოლა

ტრენინგის ჩატარების ადგილი:სსიპ ქ.ქუთაისის მე-10 საჯ.სკოლა

ტრენინგის ჩატარების თარიღი: 04 ნოემბერი


ტრენერი: ნანა ბლიაძე ასოცირებული პროფესორი

ტრენინგის მიზანი:

          მოსწავლეებში ეკოლოგიური განათლების სარგებლიანობის შესახებ ცოდნის ამაღლების ხელშეწყობა

          მოსწავლეებში  ეკოლოგიურ საკითხებზე ცოდნის დაგროვების წახალისება

მოსალოდნელი შედეგები: გაზრდილი ცნობიერებების ფონზე

          ეკოლოგიური განათლების თემაზე ხდება უფრო და უფრო მეტი ინიციატივის განვითარება. ბავშვები მოტივირებულნი გახდებიან მიიღონ უფრო მეტი და მეტი ინფორმაცია.

          ბავშვები უფრო კომფორტულად და ღიად საუბრობენ ეკოლოგიასთან დაკავშირებულ საკითხებზე.

სამიზნე ჯგუფი: მე-10 საჯ.სკოლის მოსწავლეები;ქ.ქუთაისის აკ.წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გეოგრაფიის დეპარტამენტის  წარმომადგენელი.

დღის წესრიგი

                                                             I დღე

1. ტრენინგზე ქცევის წესების შემუშავება

2. ტრენინგის მნიშვნელობის მოკლე მიმოხილვა/ბუნებისდაცვითი  სავარჯიშო

3. მოლოდინები

4. რა ვიცი ეკოლოგიაზე რა მინდა გავიგო? /რა გავიგე

 

 

                                                                 II დღე

         1  თვითშემეცნება

          უფლებები და ვალდებულებები ბუნებისდაცვით საკითხებთან დაკავშირებით

           სავარჯიშოები/პრეზენტაციები/უკუკავშირები

          ბავშვის სოციალური და ეკოლოგიური ინიციატივა

 

           2. სავარჯიშოები/პრეზენტაციები/უკუკავშირები

  მოსწავლის თვითშეფასება/რეფლექსია

 

 

დიახ

არა

ნაწილობრივ

ტრენინგზე ავითვისე საკუთარი თავის უკეთ შეცნობის უნარ-ჩვევები

 

 

 

ტრენინგი დამეხმარა ჩემი ჭეშმარიტი სურვილებისა და მიზნების გაცნობიერებაში

 

 

 

ტრენინგი დამეხმარა პირადი შესაძლებლობების გამოვლენაში

 

 

 

ტრენინგი დამეხმარა უფლებებისა და პასუხისმგებლობების უკეთ გააზრებაში

 

 

 

მივიღე ცოდნა ეკოლოგიურგანათლებაზე

 

 

 

ტრენინგზე მიღებული ცოდნა დამეხმარა:

 

ა)ეკოლოგიური უნარების განვითარებაში

ბ)ბუნებისდაცვით სამსახურებთან  ურთიერთობების უნარების განვითარებაში

 

 

 

 უკუკავშირი

 

ტრენინგმა  საინტერესოდ ჩაიარა,მოსწავლეები  აქტიური  ცნობისმოყვარეობით და ხალისით  ჩაერთნენ ტრენინგის მუშაობაში.

ტრენინგის ბოლოს მოახდინეს საკუთარი თავის თვით შეფასება და ტრენინგის შეფასება .ისაუბრეს სამომავლო გეგმებზე.

მონაწილე მოსწავლეებისგან წამოვიდა იდეა სკოლაში არაფორმალური სწვლების ხაზით „ეკოლოგიური კლუბის“ ჩამოყალიბებაზე.

ტრენერმა დადებითად შეაფასა მოსწავლეთა ჩართულობა ,აქტიურობა და მზაობა გამოთქვა რომ სურვილის შემთხვევაში სიამოვნებით გააგრძელებდა  მათთან მუშაობას ,როგორც სკოლაში ასევე ქ.ქუთაისის აკ.წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტში

მონიტორინგი

 

სულ გმოკითხულ მოსწავლეთა რაოდენობა :70

 

 

        მოსწავლის თვითშეფასება

 

 

დიახ

არა

ნაწილობრივ

ტრენინგზე ავითვისე საკუთარი თავის უკეთ შეცნობის უნარ-ჩვევები

90%

 

10%

ტრენინგი დამეხმარა ჩემი ჭეშმარიტი სურვილებისა და მიზნების გაცნობიერებაში

90%

 

10%

ტრენინგი დამეხმარა პირადი შესაძლებლობების გამოვლენაში

90%

 

10%

ტრენინგი დამეხმარა უფლებებისა და პასუხისმგებლობების უკეთ გააზრებაში

605

 

40%

მივიღე ცოდნა ეკოლოგიურ განათლებაზე

 

 

100%

ტრენინგზე მიღებული ცოდნა დამეხმარა:

 

ა)ბუნებისდაცვითი უნარების განვითარებაში

ბ)ბუნებისდაცვით  დაწესებულებებთან ურთიერთობების უნარების განვითარებაში

 

 

40%

 

30%

 

 

 

60%

 

70%

 

 

 

 

 

 

 

 

მონიტორინგის ჩეკლისტი

 

დიახ

არა

ნაწილობრივ

იყვნენ თუ არა მოსწავლეები წინასწარ ინფორმირებულნი ტრენინგის თემატიკის შესახებ?

           

 

 

იყვნენ თუ არა მოსწავლეები წინასწარ ინფორმირებულნი ტრენინგის ჩატარების ადგილის შესახებ?

           

 

 

შეხვედრის ოთახი იყო თუ არა მოწესრიგებული ტრენინგისათვის (ტექნიკურად)?

           

 

 

დაცული იყო თუ არა COVID 19 თან დაკავშირებულირეგულაციები ?

           

 

 

ქონდა თუ არა ტრენერს წარმოდგენილი სამუშაო გეგმა?

           

 

 

ქონდა თუ არა ტრენერს წარმოდგენილი სამუშაო მასალები?

           

 

 

ტრენინგის მსვლელობისას ყველა მოსწავლე ჩაერთო თუ არა?

           

 

 

დრო სწორად გადანაწილდა აქტივობებისთვის თუ არა?

           

 

 

ლოგიკური იყო თუ არა ერთი ატივობიდან მეორეზე გადასვლის პროცესი?

           

 

 

შენარჩუნდა თუ არა მოსწავლეთა ჩართულობა ტრენინგის განმავლობაში?

           

 

 

მოხდა თუ არა მოსწავლეებისადმი კონსტრუქციული უკუკავშირის გაცემა ტრენერის მხრიდან?

           

 

 

ჩანდა თუ არა თანამშრომლობითი ურთიერთობა ტრენინგის მიმდინარეობისას?

           

 

 

მიაღწია თუ არა ტრენინგმა მიზანს?

           

 

 

 





No comments:

Post a Comment

საინიციატივო ჯგუფის მუშაობის ანგარიში

  პროექტზე   მუშაობის   ფარგლებში   სკოლაში   შეიქმნა საინიციატოვო ჯგუფი,რომელიც აერთიანებს სხვადასხვა საფეხურის მოსწავლე-მოხალისეებს.მათ გა...